Recenzja książki. | marianna22 | e-blogi.pl
Blog marianna22
Recenzja książki. 2016-09-08

Pechowa dziewczyna, Aleksandra Mantorska, powieść obyczajowa/literatura współczesna, Seria: Babie lato, wyd. Nasza Księgarnia 2016, str. 288.


 



Julce Jastrzębskiej wali się świat. Najpierw rzuca ją facet, potem o mały włos (przypadkowo!) nie uśmierca szefa… Niezrażona niepowodzeniami postanawia utrzeć nosa swojemu byłemu i na dorocznej imprezie firmowej pokazać się z nowym wystrzałowym partnerem. Tylko skąd go wziąć? Niełatwa sprawa! Czy Julka dokona właściwego wyboru? Pełna humoru historia dziewczyny dobrze obeznanej z urokami pracy w korporacji i poszukującej miłości w świecie szybkich randek.




Dobra powieść obyczajowa o dziewczynie, którą prześladuje pech. Julia ma fajną pracę, chłopaka, przyjaciółkę. I nagle wszystko się zmienia. Grozi jej wyrzucenie z pracy, a chłopak po rocznym związku zrywa z nią. Jednym słowem katastrofa. Julia niezrażona niepowodzeniami postanawia w miesiąc (tyle bowiem jest do imprezy biurowej na której będzie jej były) poszukać idealnego partnera. W tym celu m.in. zakłada konto na portalu randkowym, bierze udział w szybkich randkach,oraz nawiązuje kilka romansów. 


Czy Julia znajdzie wreszcie miłość? A może jest ona bliżej niż się jej wydaje? Czy Julia zostanie zwolniona z pracy przez intrygę mściwej i złośliwej szefowej nazywanej Jaszczurą? Czy pech nadal będzie ją prześladował? I co z jej przyjaźnią z Magdą, którą dopadł kryzys małżeński? O tym dowiemy się z książki. Ogólnie czyta się szybko, w dużej mierze dzięki prostemu, przystępnemu stylowi narracji autorki. Wiele się dzieje także w życiu głównej bohaterki dzięki czemu czytelnikowi nie grozi nuda. Co więcej nie sposób, w niektórych momentach,  pohamować śmiechu. Fajna, lekka książka w sam raz na jesienny wieczór. Polecam.


 





Dodaj komentarz


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]